Bare Babette i stjernehimmelen

Bli med Bare Babette til stjernehimmelen

29. juni 2020

Hva er din magiske fantasireiser?
Jeg drømmer om en reise til stjernehimmelen for å danse discodans.

Hvordan kommer du deg dit?
Når jeg reiser opp til stjernehimmelen bruker jeg som oftest en sopelime som heksene eller en rakett som astronautene. Jeg elsker å fly slik at jeg får luft i flettene og kan vinke til alle på jorden! Og før jeg drar stikker jeg alltid innom et loppemarked for å finne en lampeskjerm som reisehatt. Det finnes så mange forskjellige lampeskjermer, så det gjelder å velge riktig hatt. Den skal nemlig lyse og vise meg veien opp til stjernene hvor jeg skal lage diskotek!

Hva kan du oppleve der?
På stjernehimmelen elsker jeg å blinke med lampeskjermhatten slik at jeg kan være en klovnediscokule blant stjernevennene mine. Slik kan alle vennene mine på jorden se det blinkende lyset og danseog ha det gøy når jeg flyr rundt i en himmelsk discodans! Hvis du blir med meg opp en dag, vil du antageligvis kjenne lukten av stjernekrydder, havsalt og måneroser!

Bare Babette kan du stort sett treffe på sykehusene i Oslo, og noen ganger reiser hun med klovnebilen og besøker barn i hjemmesykehus.
Skulle du støte på henne, kanskje du kan få høre med om turene til stjernehimmelen!

Vil du støtte oss og gi en drømmereise til barn på sykehus?

Fyll inn valgfritt beløp på sms under.

Tilbake til alle drømmereisene