Alfakrøll og konfettitoget

Bli med Alfakrøll på Konfetti-toget

30. juni 2020

Hva er din magiske fantasireiser?
Min drømmereise går det store INNLANDET.

Hvordan kommer du deg dit?
For å komme meg hit tar jeg drømmetoget. Toget tuter konfetti i alle regnbuens farger og serverer popcorn til passasjerene. Og selvfølgelig er alle vennene mine også om bord samtidig. Det gjør ikke noe at turen tar litt tid, for å reise med drømmetog er det beste i hele verden.

Men alle reiser tar en slutt , selv de på drømmetog

Hvordan ser det ut der?
Vel fremme, er det innlands-safari til den magiske Finnskogen som venter. Det er i dette området jeg har vokst opp, og det er her jeg har sett elg og hjort hoppe enda høyere enn jeg selv kan hoppe. Her er grønt og skjønt, skog og plog og stille og ville dyr. Innlandet er Norges inneklemte skatt, hvor man kan gå på drømmejakt. Den mystiske skogen inneholder alt fra alpakkaer til iskrem, men du må lete litt, eller bare spørre noen.  Det er ikke mange andre steder en faktisk kan kjenne lukten av stillhet, men det kan du her.

Og kjenner du ekstra godt etter, vil du også merke duften fra grantrær, elg, poteter og vann. For du vet hvordan vann lukter – ikke sant?

Hva kan du oppleve der?
Blir det litt varmt inne i skogen, kan du kaste klærne og hive deg i elva og svømme som en fisk. Hvis du liker sånn skikkelig kiling i magen kan du også finne tidenes vannsklie her.

Så neste gang du har lyst til å reise, så vet du at alt du trenger å gjøre er å lukke øynene og finne drømmetoget med konfetti ut av pipa – så kan du dra hvor du vil.

Alfakrøll kan du møte på sykehus rundt Oslo, når hun ikke er på bachelorstudiet Det multinorske det Det Norske Teatret.
Skulle du treffe på henne, kanskje du kan for høre mer om Konfetti-toget?

Vil du støtte oss og gi en drømmereise til barn på sykehus?

Fyll inn valgfritt beløp på sms under.

Tilbake til alle drømmereisene