Lilla Gorilla, halvfigur

Lilla Bolilla med Gorilla. Som er Lilla.

"Det fins ikke dårlig vær, bare stinkende tær! (Og grønne trær med lilla bær)"

Spesialitet:
Duckface på Catwalk
Instrument:
Tamburin og bollekinn
Hobby:
Finne runde ting rundt omkring
Yndlingsmat:
Latterkrampesåpebobler
Yndlingsdrikke:
Flytende og iskaldt
Jeg kan ikke leve uten:
Sol! Og vann! Og luft såklart! …og Gorillaen min. Og toalettpapir!
Her er det størst mulighet for å treffe meg:
På Haukeland i Bergen. Enten på Tullogtøysologi-avdelingen, eller på do i 3.etg (hvis jeg har spist for mange blåbær)

Lilla Bolilla kom fra Brasil til Norge etter å ha spist for mange latterkrampesåpebobler. Hun tok av i São Paulo og havna i Bergen. Her spesialiserte hun seg i Tullogtøysologi. Nå jobber hun på laben for å utvikle en ny type blåbær som er LILLA! Hun har også en lilla kjole. Hun liker alt som er rundt: Perler, erter, såpebobler, badeballer, klinkekuler, ost, månen, verden og sola. Hun danser samba og elsker sko og vesker. Og hun ønsker seg en kjæreste til jul (hvert år!)