Sykehusklovnene på biltur

Hjelp oss å nå flere syke barn hjemme

Sykehusklovnene står side om side med de sykeste barna. De med livstruende eller livsbegrensende sykdommer, også de barna som har kort tid igjen å leve.

For mange av disse superheltene er det verdifullt å få være mest mulig hjemme. Sammen med familien i trygge og kjente omgivelser. Men selv om barn og familie får muligheten til å være hjemme, har de like stort behov som barn på sykehus for et pusterom.  Derfor tar vi på oss klovnenesene og drar på hjemmebesøk til disse «usynlige» og særlig utsatte barna.

Vi ønsker å bringe litt glede og økt likskvalitet til barn og familier i en tøff og sårbar situasjon. For familiene det handler om, er pusterommet vi kan tilby, sårt tiltrengt og et lyspunkt – vil du være med å gi dem akkurat det?

Sykehusklovnene Cirka Sånn Omtrent trøster liten gutt

Sindre har hatt mange tøffe kamper. I dag er han en frisk og glad gutt.

Skal flere barn få hjemmebesøk trenger vi din hjelp.

Vipps 10221 eller gi et bidrag under.