Truls leker med sykehusklovnene

Bli med Bettan i Sykehusklovnenes heiagjeng for barna

Gi en gave

Vil du være med å gi dem mest meningsfulle i år? Bli fastgiver i dag, og bli med i «Sykehusklovnenes heiagjeng for barna» ved raske klikk i skjemaet under.

Tusen millioner takk! Klem fra Bettan og Sykehusklovnene.

Bettan og sykehusklovnene på sykehuset

Elisabeth Andreassen har lenge hatt et stort og bankende hjerte for barn og familier som kjemper tøffe kamper. Hun er selv mamma til to døtre, og privat har hun vært fast giver til Sykehusklovnene i mange år.  Vi er utrolig stolte over at hun har ønsket å bli ambassadør for oss og støtte barna gjennom «Sykehusklovnenes heiagjeng for barna».