Årsregnskap

Full oppsummering av koronaåret 2020

Vi har oppsummert koronaåret 2020.
Som alle andre møtte Sykehusklovnene utfordringer, det var finansielle utfordringer knyttet til innsamling og arrangementer som ble borte. Og fordi vi alle opplevde mer eller mindre grad av nedstegning av samfunnet, måtte vi hive oss rundt og tenke annerledes for å treffe barna som vi visste savnet oss på sykehusene.

Sykehusklovnenes styre:

Styreleder Øyvind Engh

Øyvind Engh er direktør i Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek (NLB), der han har vært siden 2006. Han er siviløkonom og har mye erfaring med ledelse, organisering, strategiutvikling og styring. Før han begynte i NLB har han 18 års fartstid som konsulent med vekt på organisasjonsutvikling og analyser.

Øvrige styremedlemmer

• Irina Eidsvold Tøien, førsteamanuensis ved handelshøyskolen BI, Institutt for rettsvitenskap og styring.
  • Torunn Fisketjøn, sykehusklovn
  • Guro Grindheim, overlege barneanestesi ved Rikshospitalet
  • Elisabeth Helland-Larsen, sykehusklovn
  • Ingvild Christine Hertzog, daglig leder Norsk Forfattersentrum
  • Julie Solberg, sykehusklovn

Rapport og årsregnskap

Her kan du lese full rapport, og i lenken finner du  Årsregnskapet for 2020, Sykehusklovnene.

God lesning!