Er du vår nye fundraisingsansvarlige? - Sykehusklovnene

Er du vår nye fundraisingsansvarlige?

15. oktober 2019

Ledig stilling som leder fundraising hos Sykehusklovnene

 

Sykehusklovnene er i en positiv utviklingsfase og har behov for noen som kan videreutvikle og bygge opp fundraisingsfunksjonen. Virksomheten har ingen offentlig støtte og finansieres av innsamlede midler fra privatpersoner, stiftelser/organisasjoner og næringslivet. Vi ser etter en som kan ta et samlet hovedansvar for fundraising, og utvikle området til å omfatte følgende hovedoppgaver:

Utvikle en langsiktig innsamlings strategi med handlingsplan
Ivareta, og rekruttere private givere, samt øke antall faste givere
Inngå, og forvalte samarbeidsavtaler med næringslivet
Utarbeide årlige kampanjeplaner med mål, budsjett og tiltak
Ansvarlig for events og arrangementer for innsamlingsformål
Forvalte systemer (CRM) og kanaler (SoMe) for fundraising, og sørge for at prosessene er effektive og mest mulig automatiserte.

Vi ser etter deg som

har erfaring fra fundraising og sponsing, og som tenner på oppgaven å ytterligere profesjonalisere innsamlingsarbeidet til Sykehusklovnene. Du har trolig markedsføring og/eller kommunikasjonsbakgrunn og har bred og lang erfaring fra innsamlingsarbeid. Enten har du allerede ansvaret for tilsvarende funksjon, eller så har du så mye kompetanse fra innsamlingsarbeid at du kan ta påta deg ansvaret for første gang.

 

Vi ser etter deg som

kan ta et selvstendig og helhetlig ansvar innenfor rammene av virksomhetens strategi og ressurser. Du har nok arbeidet i ideell sektor, men vi ønsker at du også har erfaring fra næringslivet. Du må ha oppdatert kunnskap om digitale kanaler og moderne innsamlingsmetoder. Vi tror du antagelig er utadvendt med evne til å komme i kontakt og uredd i forhold til å ta initiativ. Men du må også evne å ha fremdrift, bringe sakene i mål, og være nøyaktig med det som er viktig. Vi ønsker deg som passer godt inn i vårt miljø på kontoret og som har engasjement og interesse for dine kolleger.

 

Hva vi kan tilby den rette kandidaten:

  • Meningsfull jobb i en ubyråkratisk organisasjon
  • Profilere og markedsføre en svært positiv merkevare med et godt omdømme
  • Moderne og hyggelig kontorlandskap og fasiliteter på Sentralen midt i Oslo
  • Hyggelige kolleger og en stor gjeng fantastiske klovner
  • Fleksible arbeidsforhold og lønn etter avtale

 

Søknadsfrist: 1. november 2019

Ved spørsmål om stillingen kontakt daglig leder
Nina E. Eidem, tlf.: 928 21 482

Les mer om oss her:
Årsrapport 2018